قیمت میلگرد صعودی شد
نوشته شده توسط : آهن پرایس

به گزارش اهن پرایس در تحلیل بازار آهن، روز گذشته شاهد افزایش بسیار زیاد قیمت میلگردها بوده ایم. میانگین افزایش قیمت روز میلگردها حدود 10 تا 80 تومان گزارش شده است. اما این افزایش قیمت ها تنها به یک مرحله ختم نشد و از اول روز کاری اعلام افزایش قیمت از سوی کارخانه ها چندین بار اتفاق افتاد، و سرانجام قیمت میلگرد در کارخانه ها به شرح زیر اعلام شد.

کارخانه میلگرد آریان فولاد که چند روزی فروش خود را بسته بود، روز گذشته اقدام به فروش کرده و قیمت هایش را با 30 تومان افزایش اعلام نمود. در حال حاضر میلگرد سایز 14 در کارخانه اریان فولاد 2330 تومان بفروش می رسد.

کارخانه میلگرد پرشین فولاد هم قیمت های خود را افزایش داد. این در حالی اتفاق افتاد که با اغاز هفته جاری قیمت های این کارخانه ثابت اعلام شده بود اما در نهایت روز گذشته قیمت میلگرد پرشین فولاد با 20 تومان افزایش ،2370 تومان اعلام شد.

پس از دوکارخانه آریان و پرشین به بررسی قیمت میلگرد سیادن ابهر می پردازیم که در بین سایر کارخانه ها بیشترین افزایش قیمت را به خود اختصاص داد. کارخانه سیادن ابهر که حدود یکهفته قیمت هایش ثابت بود، در روز گذشته با افزایش ناگهانی 150 تومانی، متقاضیان را شگفت زده کرد. این کارخانه قیمت میلگرد سایز 14 خود را 2295 تومان اعلام نمود.

کارخانه ظفربناب هم به دنبال کارخانه سیادن ابهر قیمت خود را بشدت افزایش داد. اگرچه افزایش قیمت ظفربناب از سیادن ابهر کمتر بود، اما این کارخانه هم با افزایش 70 تومانی اقدام به فروش نمود. در حال حاضر قیمت میلگرد ظفربناب 2410 تومان می باشد.

با توجه به شرایط بوجود آمده در بازار آهن آلات، پیش بینی می شود طی روزهای آتی نوسانات قیمتی کمتر شده و قیمت روز اهن آلات به ثبات نسبی رسد.

آهن پرایس مرجعی معتبر برای اطلاع رسانی و فروش آهن آلات صنعتی و ساختمانی می باشد. برای خرید آهن آلات صنعتی و ساختمانی و یا اطلاع از قیمت آهن الات می توانید به وب سایت و یا کانال تلگرامی آهن پرایس مراجعه کرده و یا با شماره گیری 54103-021 با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید





:: بازدید از این مطلب : 289
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 بهمن 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: